Panaszkezelés

Panaszkezelés – Cseresznye Szexshop

1. Panasz benyújtása
Amennyiben a vásárló bármilyen problémát tapasztal a megrendeléssel, termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, kérjük, jelezze azt írásban az alábbi elérhetőségek egyikén:

E-mail: szexshopvecses@gmail.com

Telefon: 06301376181

Postai úton: 2730 Albertirsa, Pálinkafőző dűlő 11-13


A panaszokat a Cseresznye Szexshop a beérkezéstől számított 30 napon belül kivizsgálja és írásban válaszol.


---

2. Békéltető testületek / jogorvoslat

Amennyiben a vásárló a panaszkezelés eredményével nem ért egyet, a következő békéltető testületekhez fordulhat:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH)

Web: https://www.nfh.hu

Telefon: +36 1 459 4800


Budapesti Békéltető Testület

Web: https://www.bbkbt.hu

Telefon: +36 1 222 4501


Országos Békéltető Testület (OBT)

Web: https://www.obt.hu

E-mail: obt@obt.hu



3. Online vitarendezés (ODR)
Az EU-s online vásárlók a következő platformon is benyújthatják panaszaikat:

https://ec.europa.eu/consumers/odr