Panaszkezelés
Panaszkezelés – Cseresznye Szexshop
1. Panasz benyújtása
Amennyiben a vásárló bármilyen problémát tapasztal a megrendeléssel, termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, kérjük, jelezze azt írásban az alábbi elérhetőségek egyikén:
E-mail: szexshopvecses@gmail.com
Telefon: 06301376181
Postai úton: 2730 Albertirsa, Pálinkafőző dűlő 11-13
A panaszokat a Cseresznye Szexshop a beérkezéstől számított 30 napon belül kivizsgálja és írásban válaszol.
---
2. Békéltető testületek / jogorvoslat
Amennyiben a vásárló a panaszkezelés eredményével nem ért egyet, a következő békéltető testületekhez fordulhat:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH)
Web: https://www.nfh.hu
Telefon: +36 1 459 4800
Budapesti Békéltető Testület
Web: https://www.bbkbt.hu
Telefon: +36 1 222 4501
Országos Békéltető Testület (OBT)
Web: https://www.obt.hu
E-mail: obt@obt.hu
3. Online vitarendezés (ODR)
Az EU-s online vásárlók a következő platformon is benyújthatják panaszaikat: